Hallo! Mijn naam is Scarlett, ben gediplomeerd cellodocent, en binnenkort start ik met het geven van cellolessen in Den Haag.

Zoek jij een docent die enthousiast les geeft aan jong en oud? Beginners en gevorderden? Dan ben je bij mij aan het goede adres. Ik heb reeds tien jaar ervaring dank zij een les praktijk in Amsterdam en gemeente Oss.

Wil jij eens kennis komen maken zonder dat je al een cello hebt? Ik heb een extra exemplaar; zo maak jij kennis met de cello en wij met elkaar.

Mocht je meteen gegrepen worden dan kun je bij mij meteen de cello huren en mee naar huis nemen, of zelfs een mooie oude cello aanschaffen.

Vanaf les één klinkt de cello al mooi. Het lesuur zal gevuld zijn met het aanleren van een degelijke techniek, opdat je je muzikaal goed kunt uiten. Dit gebeurd aan de hand van etudes voor twee celli, en cello-duetten uit alle stijlperiodes. Al vanaf de eerste les is hier sprake van; voor je je cello de eerste keer inpakt hebben we samen al een duet gespeeld. Het gaat hardstikke snel!

De lestijd wordt in overleg bepaald; bel me voor overleg.

De meeste leerlingen in mijn praktijk zijn tussen de 6 en 60; mensen die altijd al cello hebben willen spelen en zich realiseren dat leeftijd geen rol speelt. Begin vandaag, 6 of 60!

Met kinderen heb ik ervaring op gedaan aan de Amsterdamse en Amstelveense muziekschool en in mijn eigen praktijk.

Naast mijn eigen lessen organiseer ik ook andere activiteiten zoals kamermuziek middagen, voorspeel middagen en workshops door andere docenten.

Meer hier over kun je lezen op mijn website www.cellolesindenhaag.nl

maar je kunt me ook bellen op 06 18189005; groetjes Scarlett!