Mijn naam is Samantha Lievaart, moeder van 2 kinderen en getrouwd. Beide kinderen van mij zitten op school en heb ik me handen vrij om andere kinderen op te vangen. Ik heb me opleiding onderwijsassistent afgerond en EHBO voor kinderen. Vanaf 1 november wil ik gastouder worden via 4kids. Dat traject is inmiddels al gestart. Kinderen kunnen eigenlijk de hele dag gebracht of gehaald worden. De opvang doe ik bij mij thuis en u kunt gerust een keer langskomen om kennis te maken en te praten over hoe de kinderen hier worden opgevangen. Ik woon tegenover het haga ziekenhuis op de Leyweg op de 1ste etage. Wij hebben een hele grote speeltuin achter ons huis en een groot park waar ze lekker kunnen spelen. Kinderen kunnen altijd mee eten in de avond en kunnen zelfs in het weekend gebracht worden mocht dat nodig zijn. Ik ben heel flexibel en vind het geweldig om met kinderen te werken en dan niet alleen maar Tv kijken maar actief bezig zijn met de kinderen zoals knutselen of lekker buiten activiteiten doen. Er is al heel veel speelgoed in huis waar ze gebruik van kunnen maken hetzelfde geldt voor knutsel spulletjes of spelletjes. Ik zou graag met u in contact willen komen en de gastouder voor uw kind/kinderen te zijn.

Mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet en mail of bel me op

Met vriendelijke groet,

Samantha Lievaart

0614859488

0703310251

Tlievaart@kpnmail.nl