Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kapot Tupperware? Gratis Tupperware verdienen?

  • Chantal

    Hallo,

    sinds kort ben ik Tupperware demonstratrice.

    Dit leek mij erg leuk om te gaan doen,het is DE manier om nieuwe leuke maar vooral ook gezellige mensen te leren kennen,dus heeft u intresse in een Tupperware product,of denkt u Goh..Tupperware dat is lang geleden dat…of heeft u gewoon zin in een gezellig avondje,of zegt u, nee ik wil liever iets los bestellen zonder dat hele party verhaal,alles is mogelijk!

    Of misschien heeft u wel iets in uw kast wat kapot is of waarvan u een deksel mist…..? geen probleem!

    Laat het me weten,en samen komen we er wel uit!

    Misschien tot snel!

  • Masja

    Hoi Chantal,

    Ik hoop dat je mij kan helpen.

    Het volgende ik heb sinds paar maanden een antilekbeker van tupperware maar die lekt en graag zou ik daar een nieuwe van willen hebben

    alleen ik weet dus niet waar ik terecht kan met deze klacht?!

    Weet jij raad??

    Groetjes Masja

    ps ik woon in Uitgeest

  • chantal

    Hallo Masja,

    Zou je mij een emailtje willen sturen op tupparty@live.nl

    Ik hoor graag van je

    groetjes

  • els

    hoi chantal ik ben op zoek naar de deksel van de groote beslag kom inhoud 7.5 l doorsnee 32 cm die is bij mij stuk kan jij er nog aankomen gr els

  • Chantal

    Hallo Els,

    In principe moet dit geen probleem zijn,ik ga dit voor u navragen of deze deksels nog leverbaar zijn

    Wilt U mij een emailtje sturen op tupparty@live.nl,dat praat wat gemakkelijk

    alvast bedankt

    groetjes chantal

  • Chantal

    Hallo Els,

    Ik heb het nagevraagd voor je,de deksel is nog leverbaar en deze kost 12,05

    Mocht je willen dat ik deze bestel voor je,wilt je dan even een emailtje sturen naar tupparty@live.nl

    Groetjes chantal

  • axel

    Daar heb je bij de Action een hele set voor, schandalige prijzen bij jullie, maar ja je betaalt echt voor de naam.

    ;)

  • Chantal

    hai,

    ben ik niet helemaal met je eens hoor,dat je betaald voor een naam,ik krijg nu nog artikelen retour van 30 jaar oud en deze worden gewoon vergoed,garantie dus..

    ben benieuwd of je de ACTION dit ook doet na 30 jaar,als het al zo lang meegaat…?

    Ik hoor graag van je.

  • axel

    Dus dat zou dan de Miele onder het plastic zijn, want ik heb mijn Miele nu al 25 jaar maar ik moet er niet aan denken om 30 jaar met hetzelfde plastic te moeten doen soms wil ik wel eens wat nieuws en dan betaal ik de prijs die bij de Action of Wibra normaal is vandaar.;)

  • axel

    Deze week 32 bij BAS/DIRK/DIGROS 3 echte Curver vershouddozen voor € 2,- per set, ja daar kan niemand tegen op.

    :)o